Tuesday, December 23, 2008

Wedding season..!

Huh.. bulan ni sibuk betul attending kenduri kawin di mana2.. sampai kan tak sempat nak memenuhi semua invitation. Masa saya kawin dulu, x ramai yang buat majlis lagi. Mungkin blom sampai seru kot. Rasa mcm bangga plak bila kawin awal (ye ke??)
Sebab ape? sebab ramai member kata,
"Wahh, ko dah kawin.. aku blom lagi.." sob..sob.. elelele..

Saya pun reply,
"Ala, nanti dah sampai masa korang kawin gak" dengan yakinnya saya jawab.. haaaa, betul tak apa saya cakap? memang dah ramai pun yang dah naik pelamin.
Berbalik pada topik dia atas, majlis perkahwinan yang membuka tirai pada cuti kali adalah

-Sabri dan Affaliza - di Alor Setar, Kedah
diikuti,

-my cousin, Kak Azuma - di Bukit Mahkota, Nilai
-Mohazam dan pasangan
-Suzil dan pasangan
-Ezura dan Rafiq -Seremban dan Melaka
-beberapa schoolmate.. same hari ngan Ezura
-Atoi dan pasangannya - Dewan Risda, KL
-Suraya dan Fadhly - Sg Buloh, Selangor
-Shikin dan Didi - Klang, Selangor

Errr.. cukup ke list ni ar?? Kalau ada senarai yang saya lupa nak tulis di atas, mintak maaf ek..
Penat betul makan nasi minyak.. fuh... Tapi apa2 pun diucapkan Tahniah dan Selamat Pengantin Baru. Semoga kalian melayari bahtera rumah tangga dengan aman dan bahagia :)

Wedding : Sabri & Affa
Date : 29 Nov 2008
Location : Alor Setar, Kedah
Relationship with author: Member suami yang kenal di UK


Pengantin sedang bersanding dan khusyuk mengamati pencak silat


Dah bersanding, makan pulak ..


Masjid Zahir, Alor Setar


Wedding : Ezura & Rafiq
Date : 13 Dis 2008
Location : Seremban, Ns
Relationship with author : Member since standard 5 (satu kelas) merangkap jiran kepada suami



Gorgeous Ezura!



bak pinang dibelah dua.. theme gold choc jugak!


Sebahagian hantaran..


Wedding : Atoi & pasangan
Date : 20 Dec 2008
Location : Dewan Risda, KL
Relationship with author : Anak saudara sebelah MakLong (di mana arwah Paklong adalah abang kandung kepada Mak saya) dan kebetulan atoi ni adalah floormate suami saya kat hostel di UTM ( alahaii...keciknyeeeeeee dunia niii). Suami saya berjejak kasihan dengan atoi ni masa raya yang lepas. Time tu kitorang tgh beraya di umah Maklong



Wedding : Rafiq & Ezura
Date : 20 Dec 2008
Location : Dewan MITC, Melaka
Relationship with author : Refer je la kat atas.. he he he


Candid shot.. Cakk


Luvvvv this pic :-*


"Shh.. Do not disturb, plzz"



Wedding : Suraya & Fadhly
Date : 21 Dec 2008
Location : Sg Buloh, Selangor
Relationship with author : Kawan semasa menghadiri kursus di Shah Alam.


Ayu pengantin ni :)

No comments: